آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش تند اسرائیل به اظهارات جان کری درباره توافق هسته ای با ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,توافق ایران و 5+1

 

اخبار سیاست خارجی - اسرائیل: حرف های جان کری درباره توافق با ایران نگران کننده است

یوال اشتینیتز با اشاره به سخنان اخیر کری گفته است: اسراییل به هیچ عنوان نمی تواند توافقی را بپذیرد که زمان دست یابی ایران به سلاح هسته ای را بین چند ماه تا یک سال نگه دارد.

رژیم اسراییل سخنان اخیر جان کری وزیر خارجه آمریکا در جلسه کمیته روابط خارجی سنای این کشور درباره توافق هسته ای با ایران را غیر قابل قبول خواند.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز " یوال اشتاینیتز" وزیر امور استراتژیک در کابینه اسراییل در مصاحبه امروز (دوشنبه) با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن غیر قابل قبول خواندن اظهارات اخیر کری درباره برنامه هسته ای ایران، این سخنان را شوک آور و نگران کننده خواند.

جان کری هفته گذشته در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس سنا با اشاره به اینکه آمریکا و قدرت های جهانی به دنبال توافقی با تهران هستند که زمان دست یابی ایران به سلاح هسته ای را به 6 ماه تا 1 سال برساند، مدعی شده بود این بازه زمانی کمتر از مدت 2 ماه، برای ایران است.

ایران هر گونه تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای را رد کرده و بر حق غنی سازی اورانیوم خود در چارچوب فعالیت های هسته ای صلح آمیز تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی هسته ای تاکید دارد.

یوال اشتینیتز با اشاره به سخنان اخیر کری گفته است:" اسراییل به هیچ عنوان نمی تواند توافقی را بپذیرد که زمان دست یابی ایران به سلاح هسته ای را بین چند ماه تا یک سال نگه دارد."

این مقام اسراییلی همچنین افزود: چنین توافقی علاوه بر نگه داشتن ایران در آستانه کسب سلاح هسته ای کشورهایی چون عربستان، مصر، الجزایر، امارات و ترکیه را ترغیب به فعالیت های غنی سازی اورانیوم به منظور رقابت با ایران خواهد کرد."

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی ,توافق ایران و 5+1

 اخبار سیاست خارجی - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------