آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

عراقچی:دور بعدی مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ در نیویورک برگزار می شود



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و 5+1

 

اخبار سیاست خارجی - عراقچی:دور بعدی مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ در نیویورک برگزار می شود

عراقچی همچنین گفت: چهارمین دوره مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 نیز 23 اردیبهشت در وین با حضور وزیر امور خارجه برگزار می شود.

معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه کشورمان از برگزاری مرحله بعدی مذاکرات کارشناسی جمهوری اسلامی ایران و ۱+ ۵ از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در نیویورک خبر داد.  

به گزارش روزنو،سیدعباس عراقچی گفت: این مذاکرات در حاشیه اجلاس کمیته مقدماتی بازنگری " ان‌پی‌تی" با حضور کارشناسان هسته ای و فنی کشورمان و اعضای 1+5 انجام می شود.

وی دستور کار این مذاکرات را ادامه بحث‌های فنی و کارشناسی دانست و افزود: اجلاس کمیته مقدماتی بازنگری ان‌پی‌تی 8 تا 19 اردیبهشت در نیویورک برگزار خواهد شد و کارشناسان هسته ای کشورمان نیز به ریاست حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه در آن حضور دارند.

عراقچی همچنین گفت: چهارمین دوره مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 نیز 23 اردیبهشت در وین با حضور وزیر امور خارجه برگزار می شود.

معاون وزیر امور خارجه با تأکید بر اهمیت این دوره از مذاکرات افزود: در این مذاکرات، تدوین و نگارش متن توافق جامع هسته ای آغاز می شود که کار پیچیده و دشواری است.وی دیدار و رایزنی‌های آقای ظریف و خانم اشتون و مذاکرات دو و چندجانبه گروه‌های مذاکره‌کننده را از برنامه‌های چهارمین دوره مذاکرات وین برشمرد.

اخبار سیاست خارجی - روزنو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------