آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

حمله "رابرت گیتس" به سیاست خارجی اوباما



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,باراک اوباما

 

اخبار سیاست خارجی- حمله "رابرت گیتس" به سیاست خارجی اوباما

رابرت گیتس، وزیر دفاع پیشین امریکا در جلسه سخنرانی ای در باشگاه امور بین الملل در دانشگاه غربی "واشنگتن" از سیاست خارجی دولت "باراک اوباما" رییس جمهوری امریکا به شدت انتقاد کرد و درباره برنامه هسته ای ایران اظهارنظر کرد.

 پایگاه تحلیلی "وسترن فرانت آنلاین" با اشاره به اظهارات وزیر دفاع پیشین امریکا می نویسد:"وزیر دفاع پیشین امریکا در کنفرانسی با حضور دانشجویان که با هدف بررسی چالش های روابط بین الملل برگزار شده بود به انتقاد از سیاست خارجی دولت "اوباما" پراخت. در این کنفرانس سه موضوع اصلی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. وضعیت اقتصادی و بازارهای مالی جهانی، جنگ سایبری و وضعیت جاری در "کریمه". دانشجویان شرکت کننده در این کنفرانس با تشکیل کمیته هایی به بررسی این موضوعات پرداختند. "رابرت گیتس" وزیر دفاع پیشین امریکا مهم ترین شرکت کننده در این نشست بود."

این پایگاه تحلیلی در ادامه با اشاره به نظرات وزیر دفاع و رییس پیشین دستگاه اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) درباره تحولات بین المللی و سیاست خارجی دولت "اوباما" می افزاید:"وزیر دفاع پیشین امریکا درباره وضعیت کنونی امریکا به شدت ابراز نگرانی کرد. او همچنین با ابراز ادعاهایی درباره برنامه هسته ای ایران، نگرانی خود در این باره را ابراز کرد.

"رابرت گیتس" هم چنین از تبعات اقدامات "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه در قبال "کریمه" و تاثیر آن بر امریکا ابراز نگرانی کرد. "گیتس" در ادامه سخنرانی خود اظهار داشته که با ادامه وضعیت کنونی دولت روسیه به رهبر بلامنازع خاورمیانه تبدیل می شود و در جنگ داخلی سوریه در حال برتری یافتن بر سر سایر رقباست."

این پایگاه تحلیلی در پایان می افزاید:"رابرت گیتس" هم چنین بر اهمیت امریکا در عرصه سیاست خارجی اشاره می کند. او در سخنرانی خود اظهار داشته که امریکا باید اراده خود را بر جامعه بین المللی تحمیل کند. گیتس در این باره مدعی شده :"تاریخ سرشار از لاشه امپراتوری هایی بوده که قدرت امریکا را دست کم گرفته اند."

اخبار سیاست خارجی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------