آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

زمان ادامه مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ در نیویورک



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و ۱+۵

 

اخبار سیاست خارجی - امروز ؛ مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ در نیویورک

امروز (دوشنبه) مذاکرات کارشناسی هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ در شهر نیویورک آغاز می‌شود تا طرفین برای دستیابی به توافق جامع هسته‌ای به گفت‌وگو بپردازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس؛ مذاکرات کارشناسی میان ایران و گروه 1+5 از امروز به‌مدت یک هفته در نیویورک آغاز خواهد شد.

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز گذشته از ورود یکی از معاونین سازمان بین‌المللی انرژی هسته‌ای برای بازدید از برخی از تأسیسات هسته‌ای و گفت وگو با مقامات کشورمان خبر داد.


ریاست هیئت مذاکره‌کننده ایرانی را همانند نشست‌های کارشناسی پیشین، حمید بعیدی‌نژاد به‌عهده خواهد داشت. ریاست هیئت کارشناسی طرف مقابل را نیز استفان کلمنت دستیار ویژه کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا به‌عهده خواهد داشت.

این مذاکرات در حالی برگزار می‌شود که با فاصله چهار روز پس از آن، دور چهارم مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5، در تاریخ 23 اردیبهشت در وین آغاز می‌شود.
اخبار سیاست خارجی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------