آخرین اخبار سیاست خارجی

تغییر سفیر ایران در آذربایجان،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

تغییر سفیر ایران در آذربایجان/ موسوی به ایران باز می گردد

به گفته یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه، ماموریت آقای موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو پایان یافته است. به گزارش تسنیم، یک منبع آگاه در وزارت خارجه اعلام کرده که…

پاسخ افخم به اظهارات اخیر وزیر خارجه کانادا



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,وزیر خارجه کانادا

 

اخبار سیاست خارجی - پاسخ افخم به اظهارات اخیر وزیر خارجه کانادا

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان مواضع ضد ایرانی وزیر امور خارجه کانادا را کاملاً مردود دانست و گفت: دولت فعلی کانادا به عنوان یک دولت افراطی شناخته شده که مواضعش فاقد منطق سیاسی بوده و بی ارزش است و این اظهارات در چارچوب رویکرد افراط گرایانه و به عنوان تلاشی شناخته شده در راستای پروژه صهیونیستی ایران هراسی ارزیابی می شود.

به گزارش ایسنا، مرضیه افخم افزود: دولت کانادا که خود مکررا به نقض حقوق بشر به ویژه حقوق بومیان متهم است، فاقد صلاحیت برای اظهار نظر در این باره بوده و ادعاهای حقوق بشری وزیر خارجه کانادا در این زمینه با اهداف سیاسی است.

افخم تاکید کرد: انتقادات رو به گسترش داخلی نسبت به مواضع افراطی و به دور از تدبیر دولت فعلی نشان می دهد که این مواضع حتی در داخل کانادا نیز مقبول نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خاطر نشان کرد: بازگشت به سنتهای متعارف دیپلماتیک، نیاز دولت کانادا برای همسویی با جامعه بین الملل است و بهتر است دولتمردان کانادا به رویه اعتدال و بهره گیری از خرد جمعی روی آورند.
اخبار سیاست خارجی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------