آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

مذاکرات ایران و 1+5 در وین هیچ پیشرفتی نداشت



اخبار,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 1+5

 

اخبار سیاست خارجی - مذاکرات ایران و 1+5 در وین هیچ پیشرفتی نداشت

یک مقام رسمی نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در پایان مذاکرات سه روزه ایران و 1+5 گفت: در این مذاکرات هیچ پیشرفتی نداشتیم. در همه موضوعات اختلاف وجود دارد و البته این موضوع طبیعی است. زیرا هیچ کس نباید انتظار پیشرفت ملموس را در این مدت داشته باشد.

به گزاش خبرنگار ایرنا، این مقام افزود: البته مذاکرات ادامه خواهد داشت و در خرداد ماه حداقل دو دور مذاکره خواهیم داشت، اما تاریخ دقیق آن نیازمند نهایی کردن همه طرف ها است.

وی گفت: در 4 روز گذشته مذاکرات نزدیک و فشرده ای صورت گرفت و اگر چه در این مذاکرات پیشرفت نداشتیم ولی این موضوع غیر طبیعی نخواهد بود. زیرا ما در ژنو 2 مذاکرات ایران و 1+5 با دعوا خاتمه پیدا کرد، اما دوباره در ژنو 3 توانستیم به توافق برسیم.

این مقام رسمی نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد: نگارش متن توافق نمی تواند صورت بگیرد تا زمانی که اختلاف های طرفین حل نشود. موضع ما از ابتدا تا الان برای تثبیت حقوق مردم و خطوط قرمز هیچ تغییری نکرده و هیچ سازشی در این موارد صورت نخواهد گرفت.

وی گفت: یکی از دلایلی که در این دوره پیشرفت خاصی صورت نگرفت، زیاده خواهی طرف مقابل است.

این مقام نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران افزود: تا زمانی که دیدگاه های طرف مقابل مبتنی بر واقعیت ها نباشد، امکان رسیدن به تفاهم صورت نخواهد گرفت. 

اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------