آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

گزارش عراقچی به مجلس درباره مذاکرات



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و 1+5

 

اخبار سیاسیت خارجی - عراقچی در مجلس:
مذاکرات ایران و 1+5 تا پایان تیرماه ادامه می یابد

عضو فراکسیون توسعه پایدار با اشاره به حضور عراقچی عضو ارشد تیم هسته ای در این فراکسیون گفت: معاون بین الملل وزیر امور خارجه معتقد بود که تا پایان تیرماه باید تلاش کنند که نشست ها با برنامه ریزی برای حصول نتیجه ادامه پیدا کند زیرا پس از آن پارلمان اروپا انتخابات داشته و مذاکرات ژنو دچار وقفه می شود.

اسماعیل جلیلی در گفتگو با مهر، از جلسه فراکسیون توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی با عراقچی معاون امور بین الملل وزیر امور خارجه خبر داد و گفت: در این جلسه روند رو به پیشرفت مذاکرات تشریح شد.

نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عراقچی معتقد بود روند مذاکرات روند خوشبینانه است و هر دو طرف تلاش دارند در روند مثبت برای دستیابی به اهداف توافقنامه ژنو تلاش کنند.

وی با بیان اینکه عراقچی معتقد بود مذاکرات ایران و 1+5 با جدیت ادامه دارد گفت: معاون امور بین الملل وزیر خارجه اعلام کرد تا آخر تیرماه باید تلاش کنیم که نشست های ایران و 1+5 با برنامه ریزی ادامه پیدا کرده و به نتیجه دست یابد زیرا پس از تیر ماه اروپا وارد انتخابات پارلمانی شده که این امر موجب کندی روند مذاکرات و توقف کوتاه مدت آن می شود.
اخبار سیاست خارجی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------