آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

چندین ساعت بیشتر تا پایان مذاکرات لوزان باقی نمانده؛ همه امیدوارند خبری مثبت به گوش رسد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

لوران فابیوس به لوزان بازگشته است و این نشانه ای مثبت است. وی گفته بود فقط در صورت حصول پیشرفت و در صورت مفید بودن بازخواهد گشت. اطرفیان فابیوس می گویند بازگشت او برای آخرین رایزنی هاست.

فرانس بیست و چهار گزارش داد: واقعاً این احساس وجود دارد که حصول توافق نزدیک است.

به گزارش انتخاب، در ساعات و شاید هم در روزهای آینده نتیجه مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران مشخص می شود. اما همه امیدوارند در ساعات آینده این اتفاق بیافتد چون همه و حتی برخی از مذاکره کنندگان احساس خستگی می کنند.

چندین روز است که این مذاکرات ادامه دارد. اما واقعاً احساس می شود فاصله بسیار نزدیکی با توافق داریم. هرچند این توافق، نهایی و کامل نیست اما به هرحال توافق بر سر خطوط اصلی هم اتفاقی تاریخی خواهد بود. توافقی سیاسی که قرار است میان ایران و جامعه بین الملل بر سر موارد اصلی صورت بگیرد.

 لوران فابیوس به لوزان بازگشته است و این نشانه ای مثبت است. وی گفته بود فقط در صورت حصول پیشرفت و در صورت مفید بودن بازخواهد گشت. اطرفیان فابیوس می گویند بازگشت او برای آخرین رایزنی هاست.

این بدان معناست که امروز واقعاً پیشرفت حاصل شده است. البته چندین بار در اوضاع مشابهی بوده ایم و در نهایت اتفاقی نیافتاده است. همه امیدوارند این بار اتفاق خوبی بیافتد. زیرا ضرب الاجل دیگری هم وجود دارد و آن چهاردهم آوریل و کنگره جمهوری خواه آمریکاست.

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------