آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو: دنبال جنگ با ایران نیستیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه و تنها یک روز پس از سیرک نمایشی شب گذشته اش علیه ایران در مصاحبه با شبکه خبری «سی‌اِن‌اِن» گفت: به دنبال جنگ با ایران نیستیم!

 

نتانیاهو در پاسخ به این سؤال که آیا رژیم صهیونیستی آماده نگ با ایران است گفت: هیچ‌ کسی به دنبال چنین رویدادی نیست. ایران، طرفی است که در حال تغییر قواعد بازی در منطقه است.

 

در همین رابطه، «عمیر پرتز» وزیر جنگ پیشین رژیم اشغالگر قدس ساعاتی پیش اذعان کرد که تل‌آویو برای جنگی جدید در جبهه شمالی آمادگی ندارد.

 

وزیر جنگ پیشین رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: مشکل اصلی ما این است که ایران تلاش می‌ کند در خاک سوریه تهدید آفرینی کند؛ اما اگر درگیری با ایران روی دهد، مناطق شمالی اسرائیل آمادگی مقابله با آن را ندارد.

 

لازم به ذکر است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته در ادامه اقدامات نمایشی پیشین خود علیه ایران با به تصویر کشیدن برخی عکس ها و آنچه وی از آن ها به عنوان اسناد و مدارک یاد کرد، تلاش کرد به افشای به اصطلاح اطلاعات جدیدی درباره فعالیت های هسته ای مخفی ایران پس از توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ موسوم به برجام بپردازد؛ اقدامی که توسط بسیاری از کشورها و نهادهای مهم جهانی تحت عنوان «اطلاعات قدیمی و نامعتبر» به چالش کشیده شد.

 

در حالی که آژانس بین المللی انرژی اتمی تا کنون قریب به ۱۰ بار در گزارش های جداگانه خود پایبندی ایران به توافق هسته ای ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» را مورد تأئید قرار داده است، ترامپ تهدید کرده است که در صورت عدم بازبینی در این توافق در مهلت مقرر خود یعنی ۱۲ ماه می (۲۲ اردیبهشت ماه) به صورت یکجانبه از برجام خارج می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------