آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

وزیر کشور لبنان: تحریم های ایران نباید رفع شود!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر کشور لبنان: تحریم های ایران نباید رفع شود! / تهران با پول بیشتر، دخالت بیشتری در منطقه می کند!

ایران ،لبنان را به عنوان بخشی از منطقه تحت نفوذ خود قلمداد می کند و سیاست هایش در لبنان سبب بی ثباتی و تفرقه در کشور می شود.اخبار نگران کننده امروز یمن یادآور تمایلات و اهداف ایران است.

وزیر کشور لبنان گفت:رفع تحریم های ایران به منطقه آسیب وارد می کند.

به گزارش تیک به نقل از دیلی استار، نهاد مشنوق در اندیشکده ودرو ویلسون در واشنگتن گفت:رفع تحریم های اقتصادی ایران توانایی این کشور در دخالت در امور داخلی کشورهای خاورمیانه را دو چندان می کند و به افزایش تنش های فرقه ای و افراطی گرایی منجر خواهد شد.

وی افزود:ما از طرحی حمایت و استقبال می کنیم که هدف آن حفاظت از خاورمیانه در برابر تسلیحات شیمیایی و اتمی باشد.آنچه که ما در لبنان و جهان عرب را نگرانی می کند تهدید وجود یک ایران اتمی نیست بلکه نگرانی ما به ادامه این رفتار ایران حتی پس از رسیدن به توافق است.ما از این موضوع نگرانیم که رفع تحریم ها پول و منابع بیشتری در اختیار دولت ایران قرار می دهد و سبب افزایش دخالت و نفوذ آن در منطقه و افزایش سهم آن در تنش های فرقه ای و افراطی گرایی می شود.

وزیر کشور لبنان گفت: ایران ،لبنان را به عنوان بخشی از منطقه تحت نفوذ خود قلمداد می کند و سیاست هایش در لبنان سبب بی ثباتی و تفرقه در کشور می شود.اخبار نگران کننده امروز یمن یادآور تمایلات و اهداف ایران است.

وی درباره داعش هم گفت:حملات هوایی ائتلاف بین المللی بدون شک برای تضعیف و شکست داعش ضروری است اما این حملات کافی نیستند.شکست داعش و دیگر گروههای تروریستی به جلوگیری از پیوستن افراد به آنها نیازمند است.نیاز به انقلاب مذهبی مشاهده می شود تا بتوانیم با احیای روح صلح و اسلام واقعی بر اهمیت جلوگیری از پیوستن نسل جوان به افراطی گرایی جلوگیری کنیم.


اخبار سیاست خارجی - تیک

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------