آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

نتانیاهو: آماده هر سناریویی درباره مذاکرات هسته ای ایران هستیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما خود را آماده هر سناریویی درباره مذاکرات هسته ای ایران کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو که در مراسم یادبود سالیانه تئودور هرتزل بنیانگذار صهیونیسم سخن می گفت، اظهار داشت: ما در حال تصمیم گیری برای دفاع از خود در برابر خطرات هستیم.

رژیم صهیونیستی و به ویژه دولت بنیامین نتانیاهو یکی از سرسخت ترین مخالفان مذاکرات جاری هسته ای بین ایران و گروه 1+5 است و بارها از امتیازات داده شده به ایران در این مذاکرات انتقاد کرده است.

ایران و گروه ۱+۵ متشکل از آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین و آلمان در حال مذاکره بر سر نگارش متن توافق جامع هسته ای براساس راه حل های بدست آمده در مذاکرات ۱۳ فروردین لوزان سوئیس هستند.

دو طرف ضرب الاجل خودخوانده ۱۰ تیرماه را برای پایان نگارش متن توافق هسته ای را تعیین کرده بودند ولی هفته گذشته و پس از به سر آمدن این مهلت، یک هفته دیگر این گفت و گوها را تمدید کردند. در حالی که امشب (سه شنبه ۱۶ تیرماه) مهلت تمدید شده دوم نیز به پایان می رسد، دو طرف اعلام کرده اند که گفت و گوها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

ایران تاکید دارد که توافق خوب را فدای زمان نخواهد کرد.

 

اخبار سیاست خارجی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------