آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

واکنش نماینده ایران در سازمان ملل به سخنان همتای آمریکایی خود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل به سخنان همتای آمریکایی خود واکنش نشان داد.

سفیر ونماینده دائم کشورمان در پاسخ به سخنان نماینده آمریکا در سازمان ملل که ایران را متهم به بی ثبات کردن منطقه کرد گفت: آمریکا که با حمله به دو کشور در این منطقه زمینه رشد تروریسم و افراطی گری را فراهم کرده درمقامی نیست که بتواند چنین اتهاماتی را به کشور ایران وارد بیاورد.

غلامعلی خوشرو در پی قرائت بیانیه امروز خود بعد از تصویب قطعنامه لغو تحریم های شورای امنیت علیه ایران در پاسخ به سخنان اتهام آمیز سامانتا پاور نماینده دائم آمریکا در این سازمان گفت: بسیار مضحک است که نماینده محترم ایالات متحده آمریکا کشور مرا به بی ثباتی منطقه متهم می کند.

وی افزود: نماینده رسمی کشوری که با حمله به دو کشور در منطقه خاورمیانه زمینه مساعد رشد گروه های تروریستی در این منطقه را فراهم کرده، در مقامی نیست که چنین اتهامی را به کشور من وارد کند.

نماینده کشورمان در ادامه بر این مسئله تاکید کرد که، بی پروایی ها و اقدامات سست و بی اثر آمریکا در این منطقه دلیل ریشه ای بسیاری از چالش هایی است که ما امروز در این منطقه با آن ها روبه رو هستیم.

وی تصریح کرد: ایران یک کشور با ثبات در منطقه ای بی ثبات است و خواهان حفظ و ادامه ثبات خود می باشد و از تمام توان خود برای حفظ ثبات منطقه استفاده خواهد کرد و به همکاری و تعامل برای تحقق این هدف ادامه خواهد داد.

 

اخبار سیاست خارجی- خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------