آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

نماینده مجلس : با کاهش سانتریفیوژها، چه تعداد از بچه های اردستان بیکار می شوند؟/عراقچی:از شما بعید است،گمان می کنید پای هر سانترفیوژ یک کارمند ایستاده؟!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


نماینده مجلس خطاب به عراقچی: با کاهش سانتریفیوژها در نطنز، چه تعداد از بچه های اردستان بیکار می شوند؟ / چرا در فردو که در زیر زمین است کار تحقیقاتی می کنید؟ باید بروید به دانشگاه / عراقچی: فکر می کنید پای هر سانتریفیوژ یک کارمند ایستاده؟!

سیدعباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه در نشست اخیر خود با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که امروز از شبکه خبر پخش شد، به سئوالات آنان پیرامون مذاکرات هسته ای پاسخ دادند.

سیدعباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه در نشست اخیر خود با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که امروز از شبکه خبر پخش شد، به سئوالات آنان پیرامون مذاکرات هسته ای پاسخ دادند.

در این نشست که حدود چهار و نیم ساعت به طول انجامید، عراقچی و روانچی اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای به سوالات اسماعیلی، شفیعی، کامران، محسنی ثانی، دواتگری، جوکار، جهانگیرزاده، آقامحمدی، حاجی دلیگانی، کوثری، وحید احمدی، شوهانی، سوری، کریمی قدوسی، منصوری آرانی، موسوی نژاد، کارخانه و بخشایش اردستانی در مورد موضوعاتی همچون شرایط لغو تحریم‌ها، بازرسی از مراکز نظامی، اظهارات ضد و نقیض غرب درباره برجام، توافق محرمانه ایران با آژانس، شرایط تامین سوخت 20 درصد برای فعالیت راکتور تهران، نحوه بازرسی بازرسان از تاسیسات هسته‌ای، نحوه بازگشت تحریم‌ها پرداخت.

مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران در این جلسه با سئوالات و اعتراضات تکراری بسیاری مواجه شد، در این میان یکی از نمایندگان سئوالاتی را مطرح کرد که موجب تعجب حاضرین در جلسه از جمله شخص عراقچی شد.

احمد بخشایش‌اردستانی خطاب به عراقچی گفت: با کاسته شدن از 19 هزار سانتریفیوژ در سایت نطنز، چه تعداد از بچه های اردستان و اطراف بی کار و اخراج می شوند؟

وی در ادامه با طرح سئوال دیگری گفت: چرا تصمیم گرفتید در فردو که زیر زمین است کار تحقیقاتی کنید، آخر چه کسی در زیر زمین کار تحقیقاتی می کند؟ کار تحقیقاتی باید در دانشگاه انجام شود؟

عراقچی در پاسخ گفت: واقعا از شما بعید است، شما گمان می کنید پای هر سانترفیوژ یک کارمند ایستاده ؟ ! و آیا گستره صنعت هسته ای ما همین 19 هزار سانتریفیوژ است ؟

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------