آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نامه وزیر خارجه اسرائیل به ۳۲ کشور برای قراردادن سپاه در لیست تروریسم و تحریم برنامه موشکی ایران

کاتز وزیر امور خارجه اسرائیل در نامه‌ای به ۳۲ کشور از آن‌ها خواست تا تحریم‌هایی را علیه برنامه موشکی ایران اعمال کنند و سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی…

اوباما: رای سنا در ماجرای توافق ایران پیروزی دیپلماسی بود / کاخ سفید: کنگره تنها يک هفته براي رد توافق فرصت دارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا ضمن تمجید از رای کنگره به نفع توافق ایران گفت کار اکنون باید به اجرا و راستی آزمایی این توافق معطوف شود.

از سوی دیگر، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید گفت: فرصت کنگره برای رد کردن توافق هسته ای ایران یک هفته دیگر منقضی می شود و این یک خبر خوب برای جامعه بین المللی است که بتواند توافق هسته ای ایران را اجرا کند.

ارنست گفت: بدیهی است که هفدهم سپتامبر آخرین فرصتی خواهد بود که کنگره در اختیار خواهد داشت که از آن برای از بین بردن توافق استفاده کند. به طور امیدوارانه این تلاشها موفق آمیز نخواهند بود و به نظر نمی رسد که آنها به این خواست خود برسند.ما قادر خواهیم بود که همراه جامعه بین المللی به جلو حرکت کنیم و این توافق را اجرایی کنیم.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه در پاسخ به تلاش جدید شماری از نمایندگان مجلس نمایندگان برای مقابله با توافق اتمی ایران گفت: این کار بیهوده ای است که ساعاتی پس از آن آغاز شد که این موضوع شفاف شد که این لایحه در سنا راه به جایی نمی برد. در این طرح اختلاف نظراتی در بین اعضای جمهوری خواه کنگره درباره اینکه چگونه به جلو حرکت کنند، مشاهده می شود اما ما در این باره اطمینان داریم که پس از هفدهم سپتامبر این زمان منقضی خواهد شد و ما خواهیم توانست که همراه با جامعه بین المللی به جلو حرکت کنیم و این توافق را عملی کنیم و از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی جلوگیری کنیم.

 

اخبار سیاست خارجی  - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------