آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

رهبر اکثریت سنا: سه شنبه مجددا برای رد توافق ايران راي گيري خواهیم کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رهبر اکثریت سنا: سه شنبه مجددا برای رد توافق ايران راي گيري خواهیم کرد / رهبر اقلیت: رای گیری دوباره اتلاف وقت است

سناتور میچ مک کانل پس از پیروزی اوباما در سنا گفت: سنای آمریکا روز سه شنبه یک رای گیری دیگر درباره قطعنامه عدم تایید موافقتنامه هسته ای ایران برگزار خواهد کرد.

رهبر اکثریت سنا از رای گیری مجدد در مورد توافق ایران خبر داد.

سناتور میچ مک کانل پس از پیروزی اوباما در سنا گفت: سنای آمریکا روز سه شنبه یک رای گیری دیگر درباره قطعنامه عدم تایید موافقتنامه هسته ای ایران برگزار خواهد کرد.

پس از آنکه دموکرات ها موفق شدند مانع از پیشبرد قطعنامه عدم تایید موافقتنامه هسته ای ایران در سنا شوند مک کانل اعلام کرد سنا پیش از ضرب الاجل پایانی 17 سپتامبر این قطعنامه را بار دیگر بررسی خواهد کرد.

در رای گیری روز پنجشنبه در خصوص رای گیری درباره قطعنامه عدم تایید موافقتنامه هسته ای ایران 58 نفر رای موافق و 42 نفر رای مخالف دادند و به این ترتیب این قطعنامه به رای گذاشته نخواهد شد زیرا برای رای گیری درباره آن حمایت 60 سناتور الزامی بود که جمهوریخواهان نتوانستند این تعداد رای را به دست آورند.

هری رید رهبر اقلیت سنا در واکنش به این اظهارات مک کانل در کنفرانسی مطبوعاتی گفت رای گیری دوباره در روز سه شنبه « اتلاف وقت » خواهد بود و همان نتیجه ای را درپی خواهد داشت که در رای گیری روز پنجشنبه به دست آمد.

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------