آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

رییس جمهور چین دوم بهمن ماه وارد تهران می شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برای سفری دو روزه و در صدر هیاتی بلندپایه؛
رییس جمهور چین دوم بهمن ماه وارد تهران می شود

رییس جمهوری چین به دعوت رسمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان، روز جمعه (دوم بهمن) در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد تهران می شود.

گسترش و تعمیق بیش از پیش مناسبات دو جانبه ای، منطقه ای و بین المللی و همچنین ارتقای سطح همکاری های مشترک در زمینه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی میان تهران و پکن، از جمله اهداف دیدار رسمی "شی جین پینگ" از جمهوری اسلامی ایران است.

در این سفر علاوه بر مذاکره روسای جمهور و هیاتهای دو طرف؛ اسناد متعدد همکاری و موافقتنامه هایی در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، حقوقی و فرهنگی میان دو کشور به امضا خواهد رسید.

این سفر در پاسخ به سفر رسمی سال گذشته رییس جمهوری کشورمان به چین و پس از حدود ۱۴ سال از سفر رییس جمهور اسبق چین (آقای جیانگ زمین) به ایران انجام می گیرد.

رییس جمهوری چین را در این سفر علاوه بر سه معاون نخست وزیر و ۶ وزیر، هیات بزرگی از بازرگانان و رسانه های چینی همراهی می کنند.

اخبار سیاست خارجی - پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------