آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

رئیس جمهور چین وارد تهران شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهوری چین به دعوت رسمی همتای ایرانی خود، لحظاتی پیش در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی برای دو روز وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال وزیر امورخارجه قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، گسترش و تعمیق بیش از پیش مناسبات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی و همچنین ارتقای سطح همکاری های مشترک در زمینه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی میان تهران و پکن، از جمله اهداف دیدار رسمی 'شی جین پینگ' از جمهوری اسلامی ایران است.

در این سفر علاوه بر مذاکره روسای جمهوری و هیاتهای دو طرف؛ اسناد متعدد همکاری و موافقت نامه هایی در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، حقوقی و فرهنگی میان دو کشور به امضا خواهد رسید.

این سفر در پاسخ به سفر رسمی سال گذشته رئیس جمهوری اسلامی ایران به چین و پس از حدود 14 سال از سفر رئیس جمهوری اسبق چین (جیانگ زمین) به ایران انجام می شود.
رئیس جمهوری چین را در این سفر علاوه بر سه معاون نخست وزیر و 6 وزیر، هیات بزرگی از بازرگانان و رسانه های چینی همراهی می‌کنند.

 

اخبار سیاست خارجی - تسنیم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------