آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

واکنش کاخ سفید به اظهارات شمخانی در مورد درخواست جمهوری‌خواهان از ایران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی کاخ سفید می‌گوید از صحت اظهارات دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در مورد درخواست جمهوری‌خواهان برای به تعویق افتادن مبادله زندانیان ایران و آمریکا بی‌اطلاع است.

به گزارش فارس، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه به اظهارات روز گذشته دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در مورد روند مبادله زندانیان میان تهران و واشنگتن واکنش نشان داد و از صحت این اظهارات اظهار بی‌اطلاعی کرد.

علی شمخانی روز پنج‌شنبه گفت: «در جریان گفت‌وگو برای تبادل زندانیان، رقبای جمهوری خواه دولت آمریکا پیام دادند که آنها را آزاد نکنید و این روند را تا آستانه انتخابات آمریکا به تاخیر بیاندازید، اما ما بر اساس اراده خود عمل کردیم.»

به نوشته خبرنگار شبکه ای‌بی‌سی، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به این اظهارات گفته است: «از اینکه آیا این اظهارات واقعیت دارد یا نه، اطلاع نداریم.»

ایران و آمریکا ماه گذشته در جریان یک توافق مبادله زندانیان، شماری از اتباع کشور مقابل را آزاد کردند. همین امر به امتیازی برای دموکرات‌ها بدل شده و انتظار می‌رود که آن‌ها از این توافق در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016،‌ استفاده کنند.

 

اخبار سیاست خارجی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------