آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

"طاووس پارسی" مسئول لغو حج بوده است!



روزنامه نگار عرب مدعی شد
"طاووس پارسی" مسئول لغو حج بوده است !

"احمد الجارالله" سردبیر نشریه "عرب تایمز" که در نگارش مقالات ضد ایرانی سابقه داشته است ادعاهای مذبوحانه ای را درباره علت لغو سفر زائران ایرانی برای انجام مناسک حج مطرح کرده است.

این روزنامه نگار عرب مدعی شده است:"ایران می خواهد حاکمیت عربستان سعودی بر دو حرمین شریفین را انکار کند. این نقض قوانین بین المللی و تصمیمات صادر شده از سوی سازمان کنفرانس اسلامی از سوی ایران است رهبران ایرانی به تاکتیک های جدید متوسل شده اند تا اهداف خود را به پیش ببرند. این تاکتیک سیاسی از سوی تهران برای تحمیل خواسته های ایران بر ریاض تحمیل می شود. دیپلمات های ایرانی با همکاری رسانه های فارسی زبان می خواهند عربستان سعودی را مجبور به پذیرش خواسته های شان کنند. ایران واقعیت ها را تحریف می کند".

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش خرداد، این روزنامه نگار گستاخ در ادامه می افزاید:"از صدر اسلام و در طول تاریخ برگزاری حج این حمله ای علیه مکان های مقدس در عربستان صورت نگرفته است مگر از سوی "طاووس پارسی" آن هم برای ارضای خواسته های انقلابی آن کشور. کل جهان اسلام موافقت کرده که تنها عربستان سعودی است که مسئول ایمن و امنیت زائران را برعهده دارد. این در حالیست که ایران در دهه 80 میلادی سبب ایجاد ناآرامی در عربستان شد".

این روزنامه نگار بدون اشاره به این که چرا حادثه منا روی داد و سرنوشت عاملین و مسببین شهید شدن هزاران ایرانی چه کسانی بودند و آیا دولت عربستان سعودی در این باره پاسخگو بوده است یا خیر در ادامه ادعاهای خود می نویسد:"ایران نیروهای امنیتی خود را در میان زائران به عربستان سعودی می فرستد. این اقدام توجیه نیست این به معنای نقض حاکمیت عربستان سعودی است".

جالب اینجاست که این روزنامه نگار هیچ سندی برا اثبات ادعایش ارائه نمی کند.

او در پایان می نویسد:"ما می خواهیم عربستان سعودی دروغ های طاووس فارسی را برملا کند". او در پایان این یادداشت به شکلی توهین آمیز و خصمانه ایران را دشمن جهان اسلام و تمام ملت های عرب خوانده است !

گفتنی است که این روزنامه نگار پیش تر به دلیل اهانت به پیامبر اسلام (ص) مورد انتقاد قرار گرفته بود.

 

اخبار سیاست خارجی - خرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------