آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

«عادل الجبیر»: ایران از ابتدای انقلاب حامی تروریسم بوده است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


در یک کنفرانس خبری در واشنگتن
«عادل الجبیر»: ایران از ابتدای انقلاب حامی تروریسم بوده است

وزیر خارجه عربستان سعودی در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن با تکرار ادعاهای پیشین خود، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

به گزارش فارس، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی گفت که گزارش سازمان ملل در خصوص کشتار کودکان یمن توسط عربستان سعودی بر مبنای مغالطه بوده است.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «المیادین» لبنان، جبیر در کنفرانس مطبوعاتی خود در واشنگتن در مورد سوریه نیز گفت که موضع کشورش در خصوص ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

وی همچنین با تکرار اتهام‌های قبلی خود گفته که ایران باید از دخالت در امور کشورهای دیگر دست برداشته و به قوانین آن‌ها احترام بگذارد.

این مقام سعودی که کشورش از حامیان تروریسم در جهان است، برای پوشش گذاشتن به نقش عربستان در حمایت از داعش و تروریسم ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت که ایران از زمان انقلاب اسلامی پیوسته از تروریسم حمایت کرده است.

جبیر در مورد نقش کشورش در حملات 11 سپتامبر آمریکا نیز گفت که ادعاهای آمریکا مبنی بر دست داشتن عربستان در این حملات بی‌اساس و نادرست است.

وی همچنین گفت که عربستان هرگونه شک در اقدامات عربستان علیه تروریسم را قبول نمی‌کند و این کشر قصد دارد جلوی این نوع تلیعات را بگیرد.

وزیر خارجه عربستان که نخواست به شکست نیروهای عربستان در یمن اذعان کند، به ویژه اینکه امارات نیروهای خود را از یمن بیرون برده، گفت که کاهش عملیات ارتش در یمن به دلیل توافق آتش‌بس بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------