آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

واشنگتن: می‌دانیم که برخی در بدنه حاکمیت ایران، خواهان روابط بازتر با دنیا هستند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا حرف‌های «جان کری» را تکمیل کرده و گفته که علاوه بر جوانان کافه‌نشین تهران، برخی از مقامات مسئول این کشور هم خواستار روابطی بازتر با جامعه جهانی هستند.

به گزارش فارس، «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امشب در کنفرانس خبری در خصوص ارزیابی اخیر «جان کری» وزیر متبوعه‌اش از تمایل جوانان کافه‌نشین تهرانی به تغییر توضیحاتی را ارائه داد.

جان کری: تجارت بهترین اهرم تغییر در ایران است/جوانان کافه‌نشین تهرانی هم در پی تغییر هستند

سوال خبرنگار آسوشیتدپرس در این خصوص به این صورت مطرح شد: «آیا وزیر کری فکر می‌کند افزایش تجارت با ایران و مثلاً فروش بوئین به این کشور باعث می‌شود ایرانیان میانه‌رو شوند.»

سخنگو پاسخ داد: «منظور وزیر این بوده که ما می‌دانیم برخی از مردم ایران و حتی برخی افراد داخل بدنه حاکمیتی، خواستار روابط بازتر با دنیا هستند.»

وی ادامه داد: «جان کری پیش از این هم گفته بود که ما برای رسیدن به نتیجه‌ای خاص با ایران مذاکره نکردیم و بارها گفته‌ایم که هدف از مذاکرات چه بوده ولی اگر در نتیجه مذاکرات، رفتار ایرانیان تعدیل شود، این خوب است.»

یکی از خبرنگاران به حمایت ایران از گروه‌های مقاومتی منطقه اشاره کرد و این موضوع را به صرف پول حاصل از برجام در مسیر حمایت از تروریسم ارتباط داد.

جان کربی پاسخ داد: «همیشه گفته‌ایم که اگر پول حاصل از آزاد شدن منابع مالی (بلوکه شده) ایران و یا منابع حاصل از تجارت ایران و بوئینگ صرف حمایت از تروریسم شود، از ابزار موجودمان برای مقابله با این وضعیت استفاه می‌کنیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------