آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ایران به موضع فرانسه در مورد نشست مجاهدین خلق واکنش نشان داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک مقام آگاه در وزارت خارجه، با اشاره به موضعگیری اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در مورد گروهک تروریستی منافقین گفت: تروریست و خشونت طلب خواندن گروهک منافقین و اشاره به رفتار فرقه گرایانه آن‌ها به تنهائی کافی نیست.

به گزارش ایلنا، یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در مورد موضعگیری سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در تاریخ ۲۳ تیرماه مبنی بر اینکه، «فرانسه هیچ ارتباطی با منافقین برقرار نکرده و این گروهک را سازمانی «غیر دموکراتیک» و «طرفدار خشونت» می‌داند،» اظهارکرد: تروریست و خشونت طلب خواندن گروهک منافقین و اشاره به رفتار فرقه گرایانه آن‌ها به تنهایی کافی نیست.

 این مقام آگاه افزود: با توجه به اینکه در سالهای اخیر همواره فرانسوی‌ها خود را یکی از قربانیان اروپائی اقدامات تروریستی گروه‌های تکفیری مورد حمایت برخی کشورهای مرتجع و پدران و حامیان القاعده و داعش می‌دانند به عزم خود برای مقابله با تروریسم و گروههای افراطی تاکید کرده‌اند.

به دنبال اعتراض شدید ایران به فرانسه در پی برگزاری نشست منافقین در پاریس، وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که این کشور هیچ ارتباطی با گروهک مذکور ندارد.

به دنبال برگزاری گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس، مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به برگزاری تجمع مذکور به سفیر فرانسه ابلاغ شد که سفیر فرانسه در پی اعتراض ایران با اعلام این موضوع که دولت فرانسه با این گروهک ترورسیتی ارتباطی ندارد و آن را به رسمیت نمی‌شناسد، گفت که مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را در اسرع وقت به مقامات فرانسوی منتقل خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------