آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

سخنگوی وزارت خارجه: رییس سازمان سیا در جایگاهی نیست که علیه ایران سخنان بی‌ربط بگوید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی وزارت خارجه به سخنان اخیر رییس سازمان سیا در موسسه آسپن واکنش نشان داد و گفت: به جز مباحث هسته‌ای، مذاکره دیگری بین آمریکا و ایران مطرح نبوده و نیست.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر جان برنان رییس سازمان سیا در موسسه آسپن تصریح کرد: رییس سازمان سیا در جایگاهی نیست که بتواند در مورد مسائل داخلی ایران به اظهارنظرهای بی‌ربط و بی‌جا بپردازد.

سخنگوی وزارت امور خارجه انسجام، وحدت و همبستگی ملت و دولت ایران را نمونه‌ای بارز در منطقه و جهان خواند و تاکید کرد: اینگونه اظهارات مقام‌های آمریکائی با هدف عملیات روانی در جهت ایجاد تفرقه و دوقطبی‌سازی در جامعه ایرانی صورت می‌گیرد که از نظر ما مردود و محکوم است.

او اضافه کرد: مردم ایران هوشیارتر از آن هستند که اینگونه سخنان نابجا و نامربوط را تکرار کرده و به آن دامن بزنند و بارها به این سخنان تفرقه‌آمیز و جهت‌دار که با اهداف خاص، مشکوک و حساب‌شده‌ای بیان می‌شود، عکس‌العمل لازم را نشان داده‌اند.

قاسمی خاطرنشان کرد که ملت ایران فارغ از دسته‌بندی‌های ساختگی سازمان‌های اطلاعاتی غرب، از اهداف، آرمان‌ها و تامین منافع ملی حمایت کرده و یکپارچگی دولت و مردم را به اثبات رسانده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تکذیب اظهار نظر رئیس سازمان سیا مبنی براینکه «مباحث گسترده‌ای میان ایران و آمریکا در جریان است»، افزود: به جز مباحث هسته‌ای، مذاکره دیگری بین آمریکا و ایران مطرح نبوده و نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------