آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان| عمان: این اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند. این در حالی است که ایران در روز‌های اخیر بار‌ها…

ترامپ به اشتباه خود درباره «فیلم انتقال 400 میلیون دلار به ایران» اعتراف کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دونالد ترامپ طی یک پیام توئیتری اذعان کرد که هواپیمای زندانیان آمریکایی را با هواپیمای انتقال 400 میلیون دلار به ایران اشتباه گرفته است.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ادعای خود درباره اینکه ایران فیلم دریافت 400 میلیون دلار از آمریکا را پخش کرده، عقب نشینی کرد.

ترامپ روز گذشته طی سخنرانی در جمع حامیان خود در «پورتلند» ادعا کرد که در این ویدئو، هواپیمایی کوچک نشان داده می‌شود که روی باند می‌نشیند و پول‌ها از آن تخلیه می‌شوند و ایران آن را برای شرمسار کردن آمریکا و رئیس جمهور این کشور منتشر کرده است.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گزارش داد این نامزد جمهوری‌خواه اذعان کرد در ویدئویی که مشاهده کرده خبری از تخلیه پول نبوده بلکه این ویدئو سه زندانی آمریکایی آزادشده از ایران را نشان می‌داد که در «ژنو» تغییر پرواز انجام دادند.

ترامپ در صفحه «توئیتر» خود نوشت: «هواپیمایی که در تلویزیون دیدم، هواپیمای گروگان‌ها در ژنو سوئیس بود نه هواپیمایی که 400 میلیون دلار را به ایران برد.»

«تیم کین» معاون ترامپ برای توجیه این مسئله گفت احتمالا ترامپ با دیدن این ویدئو سردرگم شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------