آخرین اخبار سیاست خارجی

هیات اقتصادی پیونگ یانگ ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

هیات اقتصادی کره شمالی به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است. به گزارش ایرنا؛خبرگزاری رسمی…

کری و ظریف در ارتباط هستند/ ایران برای حفظ آتش‌بس در سوریه از نفوذش بر حزب‌الله استفاده کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا:
کری و ظریف در ارتباط هستند/ ایران برای حفظ آتش‌بس در سوریه از نفوذش بر حزب‌الله استفاده کند

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با بیان اینکه جان کری و ظریف به‌دنبال حرکت به سمت راه حل سیاسی در سوریه هستند، گفت: از ایران انتظار داریم از نفوذش بر حزب‌الله برای حمایت از آتش‌بس استفاده کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه آمریکا، جان کربی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این کشور در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص درگیری‌های سوریه و نقطه نظر طرف‌های درگیر درباره آینده این کشور گفت: ایده‌های مختلفی وجود دارد، اما جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با محمدجواد وزیر امور خارجه ایران در ارتباط است.

سخنگوی وزرات امور خارجه آمریکا خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها معتقدند و بارها گفته‌اند که قطعا به دنبال  سازوکاری هستند که آنها را به سمت راه حل سیاسی سوق دهد و آنها واقعا به دنبال این امر نیز هستند.

او اضافه کرد: ما به خوبی از تاثیر ایران بر حزب‌الله آگاهیم. اما صادقانه و رک و راست باید بگویم که حزب الله و این گروه‌ها خارج از قاعده قطع مخاصمات نیستند، چراکه توقف مخاصمات تنها به گروه‌هایی مرتبط است که در سازمان تروریست خارجی شناسایی شده‌اند.

کربی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که ایران از نفوذش بر حزب‌الله در راه حمایت از توقف مخاصمات و سازوکارهای رسیدن به این مسئله استفاده کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------