آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

روحانی وارد نیویورک شد/ اعلام برنامه های رئیس جمهور



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حسن روحانی روز سه شنبه به وقت محلی، برای شرکت در هفتاد و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، وارد نیویورک شد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه به وقت محلی ، برای شرکت در هفتاد و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، وارد نیویورک شد و در فرودگاه جان اف کندی ، مورد استقبال سفیر و کارکنان دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل قرار گرفت.


دیدار و گفت و گو با شماری از مقامات ارشد کشورهای جهان ، نشست با نخبگان سیاسی و اقتصادی و ملاقات با رهبران ادیان الهی در کنار سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، از جمله برنامه های فشرده حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی  در سفر به نیویورک  است.

رییس جمهوری پیش از سفر به نیویورک ، دیداری رسمی از کوبا داشت و با فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا  و رائول کاسترو رییس جمهوری این کشور  دیدار و گفت وگو کرد. در نشست مشترک هیاتهای عالیرتبه ایران و کوبا به ریاست روسای جمهوری دو کشور ، راههای توسعه بیش از پیش همکاری های تهران - هاوانا  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر روحانی در نخستین مرحله از سفر خود به قاره آمریکا نیز در هفدهمین اجلاس سران کشورهای جنبش غیر متعهد در جزیره مارگاریتا ونزوئلا شرکت کرد و ضمن سخنرانی در این اجلاس و تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران، با شماری از مقام های ارشد کشورهای شرکت کننده در این نشست گفت وگو و تبادل نظر کرد.

رییس جمهوری در فرودگاه نیویورک در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران عید سعید غدیر را به همه شیعیان و مسلمانان تبریک گفت و اظهار داشت: در جریان این سفر ضمن سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع نخبگان اسلامی و سیاسیون سخنرانی و با شماری از سران کشورهای شرکت‌کننده در مجمع عمومی دیدار و گفتگو خواهم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی افزود: این سفر در مسیر بازگشت از اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ونزوئلا و همچنین سفر کوتاهی به کوبا انجام می‌گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------