آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

«اوباما» وضعیت اضطراری در رابطه با ایران را تمدید کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهور آمریکا به رغم امضای توافق هسته ای با ایران در ژوئیه سال میلادی گذشته، وضعیت اضطراری ملی آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر تمدید کرد.

به گزارش مهر به نقل از واشنگتن اگزمینر، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا به رغم امضای توافق هسته ای با ایران در ژوئیه سال میلادی گذشته، وضعیت اضطراری ملی آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر تمدید کرد.

 

اوباما در نامه ای خطاب به اعضای کنگره فدرال این کشور در روز پنج شنبه اعلام کرد که وضعیت اضطراری ملی آمریکا را که نخستین بار در چهاردهم نوامبر ۱۹۷۹ و پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران برقرار شد، بار دیگر تمدید می نماید.

 

در این نامه آمده است: «روابط ما [آمریکا] با ایران هنوز عادی نشده است و فرآیند اجرای توافقات با ایران که به نوزدهم ژانویه ۱۹۸۱ برمی گردد، هنوز در جریان است. از اینرو، من به این نتیجه رسیدم که تمدید وضعیت اضطراری ملی در ارتباط با ایران ضرورت دارد».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------