آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه: آنها فقط به فکر منافع خودشانند

ماریا زاخاروف سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به سفیر اسرائیل در مسکو که از او پرسید چرا روسیه حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرد گفت: «به یاد نداریم که اسرائیل حملات…

گاف بزرگ فیلم سازان داعش/ استفاده ناشیانه از یک عکس علیه رئیس دولت اصلاحات



گروه داعش که در آستانه سقوط دو مقر خود در موصل و رقه ویدئوهایی را با هدف برانگیختن اهل سنت ایران تهیه کرده است در فیلم جدید خود یک گاف بزرگ دچار شده است. این گروه تروریستی در اشتباه خنده دار تصویر بازدید رئیس دولت اصلاحات از «موزه عبرت ایران» را تحت عنوان شکنجه اهل سنت ایران در حضور رئیس‌جمهور ایران منتشر کرد

به گزارش ایران، در این فیلم  رئیس دولت اصلاحات مقابل عکسی نشان داده می شود که مربوط به شکنجه مبارزان دوران رژیم شاه است و داعشی ها عکس مذکور را به عنوان شکنجه اهل سنت در حضور رییس دولت اصلاحات جا زده اند.

 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گروه تروریستی داعش ساعاتی بعد از انتشار ویدئویی به زبان فارسی که در آن ایران را تهدید کرد در دومین ویدئوی خود مولوی عبدالحمید روحانی بلندپایه اهل سنت ایران را تهدید کرد.

 

هر دو ویدئو داعش با هدف دامن زدن به نزاع فرقه ای و برانگیختن اختلاف شیعه و سنی تهیه شده است. مولوی عبد الحمید از جمله چهره های شاخص اهل سنت است که علیه جریان تکفیری داعش موضع گرفت و خواستار اتحاد مسلمانان برای مقابله با این جریان انحرافی و خطرناک شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------