آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ظریف: باحضورمردم درانتخابات سایه شوم تحریم را برداشتیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمد جواد ظریف عصر پنجشنبه در همایش روز جهانی ام اس حضور یافت و سخنرانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بخش هایی از سخنرانی ظریف بدین شرح است:

 

اگر امروز ما با شرایط بهتری روبرو هستیم به برکت وجود شما مردم است؛ اگر امروز برای تهیه دارو نیاز نیست که از انواع روش های غیرمعمول وغیرانسانی استفاده کنیم و درجهان سر بلندیم و بیماران ما در بیمارستان ها مشکل اولیه پزشکی را ندارند به خاطر کسانی که مذاکره کردند نیست، بلکه به خاطر شما مردم هوشمند است.

 

 به خاطر کسانی است که در سال ٩٢ با جمعیت فراوان به پای صندوق های رای رفتند و به دنیا نشان دادند که باید با این مردم بزرگ با زبان احترام صحبت کنند و باید تحریم و تحقیر را کنار بگذارند و به پای میز مذاکره بیایند.

به خاطر شما است که روزجمعه پای صندوق های رای آمدید و سرنوشت خود را انتخاب کردید و یکبار دیگر به دنیا نشان دادید که هیچ کس هیچگاه نمی تواند یک ایرانی را تهدید کند.

 

 نشان دادید این ملت ملتی نیستد که امنیت، استقلال، پیشرفت ، توسعه علم و فناوری را از دیگران بخواهد. ملتی نیستید که مثل همسایگان ما با یک چشمک از طرف غربی ها و آمریکایی ها بلرزند و با چشمکی دیگر خوشحال شوند و برقصند.

 

حضور دشمن شکن مردم در صحنه با هدایت های رهبری باعث شد غبارهای دروغ ، تهمت، ایران هراسی و ایجاد یک تصویر امنیتی از مردمی که در طول قرن ها حیات پرافتخار خود هیچگاه همسایگانشان را تهدید نکردند و همواره با بزرگ منشی در قبال بداخلاقی همسایگانشان با کرامت عمل کردند، برداشته شود.

 

 دوعامل اساسی برای کنترل ام اس فراهم شده که یکی دارو که در دوران تحریم حداقل ٣٠٠ قلم داروی مورد نیاز را نداشتیم و امروز دیگر کسی نمی تواند درخواست خرید داروی ما را به اسم اینکه همکاری با ایران باعث فشار حیثیتی برآنها می شود، رد کند.

 

 نکته دومی که احساس می کنم امروز شرایط بهتری داریم؛ به یومن حضور مردم و مقابله مردم با فشار تحریم و تهدیدات خارجی این است که در یک فضای با آرامش و اطمینانی زندگی می کنیم چرا که استرس یکی از عوامل بیماری ام اس است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------