آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

استقبال آمریکا از بیانیه آژانس درباره بازرسی تکمیلی ازاماکن ایران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش مهر، هیأت آمریکایی در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین طی بیانیه ای اعلام کرد که هرگونه نگرانی قابل اعتنایی در مورد برنامه هسته‌ ای ایران باید بررسی شود.

 

در این بیانیه آمده است: آمریکا از بیانیه «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس مبنی بر اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ارزیابی اعلامیه‌های ایران ذیل پروتکل الحاقی ادامه داده و بازرسی‌های مبتنی بر دسترسی تکمیلی از سایت‌ها و دیگر اماکن ایران انجام می‌دهد، استقبال می ‌کند.

 

هیچ چیز جز همکاری و شفافیت کامل ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این امکان را نمی ‌دهد که جامعه بین‌المللی را از پایبندی ایران به تمام تعهدات هسته‌ ای‌ اش مطمئن کند.

 

هر نگرانی جدید و معتبری در مورد فعالیت‌های هسته ‌ای اعلام‌نشده در ایران باید از سوی آژانس مورد بررسی قرار گیرد. واشنگتن به آژانس اعتماد کامل دارد.

 

آمریکا یک میلیون دلار دیگر برای راستی آزمایی اقدامات ایران به آژانس می دهد و سایر اعضا را نیز تشویق به پرداخت مبالغی برای اطمینان از این پایبندی ایران به برجام می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------