آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

شورای همکاری خلیج فارس از اقدام ضدایرانی مغرب حمایت کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شورای همکاری خلیج فارس ادعاهای مغرب علیه ایران را که با ادعای آن روابط خود با تهران را قطع کرده بود، تکرار کرد.

به گزارش مهر به نقل از اسکای نیوز، شورای همکاری خلیج فارس با تکرار اتهامات مغرب علیه ایران، تهران را به دخالت در امور این کشور متهم کرد.

 

«عبداللطیف الزیانی»، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس ضمن حمایت از اقدام مغرب در قطع روابط با ایران مدعی دخالت تهران در امور داخلی مغرب شد.

 

گفتنی است که مغرب سه شنبه شب با طرح ادعاهای واهی علیه ایران مبنی بر حمایت از جبهه پولیساریو، از قطع روابط خود با تهران خبر داد.

 

این در حالی است که بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان، اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه کشور مغرب مبنی بر همکاری یکی از دیپلمات های ایرانی با جبهه «پولیساریو» را نادرست و موضوعی خلاف واقع عنوان کرد.

 

وی در همین باره اظهار داشت: همانگونه که در روزهای اخیر و در تماس های مقامات دو کشور مطرح شد و مقامات ایرانی این موضوع را کاملا بی اساس و عاری از حقیقت و مردود دانستند،  لازم می دانیم  با صراحت تمام بار دیگر تاکید نمائیم که یکی از مهم ترین پایه های اساسی و اصولی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در مناسبات خود با سایر دولت ها و کشور های جهان احترام عمیق به حق حاکمیت و امنیت آنان و عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها بوده و خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------