آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

بیش از نیمی از رأی دهندگان آمریکا خواهان حفظ برجام هستند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از رأی دهندگان آمریکایی از توافق هسته ای ایران حمایت می کنند و با خروج آمریکا از این توافق مخالفند.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، با نزدیک شدن به ضرب الاجل اعلانی از سوی واشنگتن برای تصمیم گیری در مورد حفظ یا خروج از برجام-  روز دوازدهم ماه مه برابر با ۲۲ اُم اردیبهشت ماه- نتایج یک نظر سنجی جدید نشان می دهد که حدود ۵۶ درصد از رأی دهندگان آمریکایی از توافق هسته ای ایران حمایت می کنند.

 

نتایج این نظرسنجی که با مشارکت دو شرکت فعال در حوزه رسانه، «مورنینگ کانسالت» و «پولیتیکو»، از روز بیست و ششم آوریل تا یکم ماه می انجام شد، نشان داد که درصد بالایی از رأی دهندگان آمریکایی (۵۶ درصد) از توافق هسته ای ایران حمایت کرده و خواهان حفظ این توافق هستند.

 

شمار مخالفان این توافق که از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا «بدترین توافق در تاریخ این کشور» خوانده می شود، حدود ۲۶ درصد بود که این رقم پایین ترین رقم ممکن از آگوست ۲۰۱۵ بشمار می رود.

 

طبق نتایج این نظرسنجی، حدود ۶۸ درصد از رأی دهندگان دموکرات معتقدند که آمریکا باید به تعهدات خود در قبال این توافق پایبند بماند. اما در اردوگاه جمهوریخواهان دودستگی کاملاً مشهود است: ۴۶ درصد خواستار حفظ این توافق و ۴۲ درصد خواهان تجدید تحریمها علیه ایران هستند.

 

از سوی دیگر، اکثریت رأی دهندگان مستقل (۵۱ درصد) نیز از توافق هسته ای ایران حمایت کرده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------