آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ژنرال اسرائیلی، ایران را به احداث پایگاه‌های نظامی در سوریه متهم کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی ادعاها درباره وجود پایگاه‌های نظامی ایران در سوریه را تکرار کرده است.

به گزارش فارس، رئیس دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی ادعاها درباره وجود پایگاه‌های نظامی ایران در سوریه را تکرار کرده است. 

 

 به نوشته «تایمز اسرائیل»، «تامیر هایمن» در جمع گروهی از وزیران امنیت داخلی کشورهای مختلف نقشه‌ای که به ادعای وی مربوط به پایگاه‌های نظامی ایران در سوریه بوده به نمایش گذاشته و مدعی شده که این پایگاه‌ها در نزدیکی مناطق درگیری میان دولت سوریه و معارضان، مستقر نیستند. 

 

او همچنین ادعا کرده هدف ایران از تشکیل این پایگاه‌ها تثبیت حضور در سوریه و تهدید اسرائیل است نه کمک به «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه.

 

«هایمن» در آن جلسه، درباره پایگاه‌های نظامی ادعایی ایران می‌گوید: «شما احتمالاً فکر می‌کنید این کار برای کمک به رژیم بشار اسد جهت مبارزه با افراط‌گرایان و مبارزه با تروریسم است. منتظر شنیدن یک مسئله شگفت‌انگیز باشید: در تمام این نقاط روی نقشه، هیچ درگیری‌ای ظرف ۱۵ روز گذشته وجود نداشته است.»

 

 وی در این جلسه همچنین گفته که پیروزی بشار اسد در جنگ تقریباً محرز شده، اما متحدان او از جمله ایرانی‌ها ظاهراً قصدی برای ترک این کشور ندارد. 

 

او گفت: «هیچ تهدید واقعی علیه اسد وجود ندارد؛ پس آنها چرا در آنجا حضور دارند؟ اگر آنها می‌خواستند به رژیم کمک کنند، اسد الان می‌توانست به آنها بگوید خیلی ممنون و خدانگهدار.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------