آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

پاسخ ظریف به توئیت ترامپ درباره «صلح جهانی»



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پیام توئیتری ترامپ درباره تحریم ایران برای تحقق صلح جهانی، تصریح می‌کند که این اولین باری نیست که یک جنگ‌طلب ادعا می‌کند که برای «صلح جهانی»‌ جنگ راه می‌اندازد.

به گزارش تسنیم، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با تشبیه لفاظی‌های ترامپ به خشم‌بچه‌گانه و فریادهای توئیتری، تصریح کرد که جهان از دست یکجانبه‌گرایی آمریکا خسته و درمانده شده است.

 

ظریف تأکید کرد که جهان از اوامر توئیتری ترامپ پیروی نمی‌کند. وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه با اشاره به پیام توئیتری ترامپ درباره تحریم ایران برای تحقق صلح جهانی، تصریح کرد که این اولین باری نیست که یک جنگ‌طلب ادعا می‌کند که برای «صلح جهانی»‌ جنگ راه می‌اندازد.

 

ظریف در پیام‌های توئیتری خود آورده است:

 

    خشم بچه‌گانه و [فریادهای توئیتری] این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که جهان از یکجانبه‌گرایی ایالات متحده خسته و درمانده است. توقف تجارت [با] ایالات متحده و از بین بردن 100 هزار شغل در ایالات متحده مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند، اما جهان از اوامر تحریک‌کننده توئیت‌شده پیروی نمی‌کند. تنها از اتحادیه اروپا، روسیه، چین و ده‌ها شریک تجاری ما دیگر سئوال کنید.

 

    به یاد آورید: روابط بین‌الملل مسابقه زیبایی نیست، با کلیشه‌های خسته‌کننده درباره تمایل به صلح جهانی. و این اولین باری نیست که یک جنگ‌طلب ادعا می‌کند که برای «صلح جهانی»‌ جنگ راه می‌اندازد. 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------