آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو از توقف پرواز خطوط هواپیمایی اروپایی به ایران استقبال کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن استقبال از اعلام توقف پروازهای خطوط هوایی «بریتیش ایرویز»، «ایر فرانس» و «کی‌ال‌ام» هلند به ایران خواستار توقف پروازهای دیگر خطوط هواپیمایی جهان به این کشور شد.

به گزارش فارس، در ادامه مواضع ضد ایرانی مقام‌های رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» که به لیتوانی سفر کرده است، خرسندی خود را از اعلام توقف پروازهای خطوط هواپیمایی فرانسوی و انگلیسی به ایران ابراز کرد.

 

روز پنجشنبه ابتدا خطوط هوایی انگلستان (بریتیش ایرویز) اعلام کرد پروازهای خود به تهران را در ماه سپتامبر متوقف خواهد کرد و سپس خطوط هوایی فرانسه نیز گفت که از ۱۸ سپتامبر پروازهای خود به ایران را متوقف خواهد کرد. طبق گزارش‌ها خطوط هوایی «کی‌ال‌ام» هلند نیز پروازها به ایران را متوقف خواهد کرد.

 

به گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، نخست‌وزیر این رژیم که به لیتوانی سفر کرده،  از اعلام توقف پروازهای این سه شرکت انگلیسی، فرانسوی و هلندی به ایران استقبال کرد و از دیگر خطوط هواپیمایی جهان خواست راه این سه شرکت هوایی را در پیش گیرند.

 

بنیامین نتانیاهو در در یک کنفرانس خبری با نخست‌وزیر لیتوانی در ادعایی بی اساس و ضد ایرانیگفت: «تعداد بیشتری (از خطوط هواپیمایی) باید همین کار را بکنند برای اینکه نباید به ایران در ازای تجاوزگری‌ و حمایتش از تروریسم پاداش داده شود».

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از حمایت‌های لیتوانی از این رژیم تشکر کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------