آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

کاخ سفید: درخواست تأخیر در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، "تا زمان نامعلوم" نیست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد
درخواست تأخیر در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، "تا زمان نامعلوم" نیست

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن خواستار تأخیر در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران تا زمان نامعلوم نیست.

به گزارش ایسنا، جی کارنی گفت: کسی پیشنهاد تاخیر نامعلوم برای تحریم‌های جدید را نداده است، زیرا ممکن است در این پروسه به جایی برسیم که تحریم‌های اضافی لازم و حتی مفید باشند.

به گزارش خبرگزاری هند، کارنی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مدعی شد: جایی که ما به آن رسیده‌ایم، نتیجه تغییر نظر ایران نیست؛ جایی که ما به آن رسیده‌ایم نتیجه‌ این است که رژیم تحریم‌ها که رئیس‌جمهور (اوباما) سرسختانه دنبال کرد و بخش اعظم کشورهای جهان را با آن همراه کرد موفقیت‌آمیز بوده است.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه گفت: بنابراین رژیمی که برقرار است و فشار دیپلماتیکی که وجود دارد، برای پیشرفتی که به آن دست یافته‌ایم و فرصتی که داریم لازم و اساسی است.

کارنی در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آلمان) گفت که پنجره (مذاکرات) تا ابد باز نیست و ما منتظریم ببینیم می‌توانیم به پیشرفتی دست یابیم یا خیر.

وی افزود: ما می‌خواهیم مطمئن شویم که این مذاکرات بهترین فرصت برای کسب پیشرفت واقعی را حاصل می‌کنند، زیرا همانطور که بارها گفته‌ایم بهترین راه برای اطمینان از اینکه ایران به سلاح هسته‌یی دست نمی‌یابد از طریق یک توافق مذاکراتی و قابل راستی‌آزمایی با ایران است.

کارنی در ادامه گفت: ما باید این پتانسیل را بررسی کنیم و این کاری است که اکنون انجام می‌دهیم. اما ما همیشه پیش از حرکت به جلو با کنگره گفت‌وگو و مشورت می‌کنیم. آنها به عنوان یک شریک در اقداماتی که ما اتخاذ کرده‌ایم بسیار کمک حالمان بودند.

/ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------