آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

نتانیاهو: گزارش آژانس از توقف گسترش برنامه هسته‌ای ایران قانع‌کننده نیست/آنها تاسیسات ساخت بمب هسته‌ای را در اختیار دارند



 گزارش آژانس از توقف گسترش برنامه هسته‌ای ایران

نتانیاهو: گزارش آژانس از توقف گسترش برنامه هسته‌ای ایران قانع‌کننده نیست

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت گزارش آژانس بین‌المللی اتمی در مورد توقف توسعه برنامه هسته‌ای ایران در سه ماه گذشته، قانع‌کننده نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو  اعلان کرد که گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد اینکه ایران سرعت پیشرفت برنامه هسته‌ای خود را کاهش داده است و افزایش تعداد سانیفیوژها را در سه ماه گذشته متوقف کرده است قانع کننده نیست.

نتانباهو افزود: من از گزارش‌های آژانس اتمی که می‌گوید ایران تاسیسات هسته‌ای خود را گسترش نداده است قانع نمی‌شوم چرا که آنها به این گسترش نیازی ندارند.

وی افزود: آنها تاسیسات و سانتیفیوژهای کافی برای گسترش و تکمیل ماده شکافت پذیر که اهمیت اساسی در ساخت بمب هسته‌ای دارد را در اختیار دارند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی که روز گذشته منتشر کرد نوشت که ایران برنامه هسته ای خود را طی سه ماه گدشته توسعه نداده است.

/فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------