آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

امیرعبداللهیان: قصد پاسخگویی به اسرائیل را نداریم

امیر عبداللهیان، وزیر خارجه در گفت‌وگو با شبکه خبری ان.بی.سی: ایران برنامه‌ای برای پاسخ ندارد مگر اینکه اسرائیل یک حمله بزرگ و چشمگیر انجام دهد. سایت رسمی امور وزارت…

دندانپزشک قلابی در نازی‌آباد به دام افتاد



رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی که با سرقت مدارک و مجوزهای طبابت یک پزشک خودش را جای وی جا زده و اقدام به تاسیس مطب کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، 22 شهریورماه امسال خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 130 نازی آباد اعلام کرد که برای ترمیم دندانش به یک دندانپزشکی در نازی آباد، خیابان مدائن رفته اما با توجه به نوع رفتاری که از خانم دندانپزشک دیده بدون آنکه اجازه کار بر روی دندان هایش را بدهد از مطب خارج شده و گمان می کند که این خانم اصلا هیچگونه تخصصی در زمینه دندانپزشکی ندارد.

 

باتشکیل پرونده مقدماتی با موضوع غصب عناوین و جعل عنوان پزشکی پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی با مراجعه به مطب دندانپزشکی مورد نظر در طبقه دوم یک ساختمان تجاری از خانم دندانپزشک که خودش را دکتر عاطفه . الف معرفی کرده بود، درخواست پروانه مطب دندانپزشکی و در ادامه مدارک هویتی کردند.

 

در بررسی دقیق مجوز مطب دندانپزشکی و مدارک هویتی ارائه شده از سوی خانم عاطفه . الف و در ادامه انجام تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان پایگاه هفتم اطلاع پیدا کردند که مجوز و مدارک ارائه شده به آنها واقعا متعلق به یک پزشک خانم به نام عاطفه . الف است که توسط خانم حاضر در مطب شخصی بنام  سمیه . ع  35 ساله جعل شده است.

 

با احراز موضوع غصب عناوین و جعل مدارک پزشکی، سمیه.ع دستگیر و در بازرسی از مطب دندانپزشکی محل فعالیتش تعداد زیادی سربرگ های پزشکی مسروقه متعلق به دکتر عاطفه . الف بهمراه تصاویر مدارک هویتی و همچنین مهر پزشکی تهیه شده به نام ایشان ، کشف و توقیف شد.

 

باشناسایی خانم دکتر عاطفه . الف که متهم پرونده با سوء استفاده از مدارک طبابتش‌اش اقدام به تأسیس مطب برای خودش کرده بود ، تحقیقات از او در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت  و دکتر عاطفه . الف پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی و مواجه حضوری با سمیه . ع بلافاصله وی را مورد شناسایی قرار داد و گفت: سمیه . ع پیش از این به عنوان منشی و دستیار پزشک، نزد او کار می کرد و در طول مدت چند ماهی که تحت مراقبتهای پزشکی برای تولد فرزندم قرار داشتم ، به پیشنهاد پزشک و اعضای خانواده‌ام قرار بر آن شد که تا زمان تولد فرزندم استراحت کنم و پس از تولد فرزندم و برای مراقبت از وی، این روال همچنان ادامه پیدا کرد و طی این مدت من هیچگونه فعالیتی در زمینه دندانپزشکی نداشتم.

 

متهم پرونده که چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: با همدستی همسرم و پس از سرقت مجوز پزشکی، مدارک هویتی و سربرگ‌های پزشکی خانم دکتر ، اقدام به تهیه یک مهر پزشکی به نام ایشان کرده و در ادامه مطب دندانپزشکی را در نزدیکی محل سکونتمان به راه انداختیم و طی این مدت از افرادی که به مطب مراجعه می کردند، مبالغ مختلفی از 200 تا 700 هزار تومان به بهانه‌های مختلف دریافت کردم.

 

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری همسر متهم به نام محمود  ص 40 ساله گفت: در ادامه تحقیقات، تعدادی از شکات پرونده شناسایی و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند، همچنین شکایت خانم دکتر عاطفه . الف نیز به همراه شکایت وزارت بهداشت اخذ شد و متهمان با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------