آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

رئیس سابق سازمان سیا:برای متوقف کردن ایران باید به اسرائیل بمب‌های بتُن‌شکن بدهیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس سابق سازمان سیا در مصاحبه ای اعلام کرد که برای متوقف کردن فعالیت های هسته ای ایران باید بمب‌های بتُن‌شکن در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گیرد.

 به گزارش مهر به نقل از وبگاه انگلیسی روزنامه «الشرق الاوسط»، «مایکل هایدن» (Michael Hayden) رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در گفتگو با روزنامه صهیونیستی «جروزالم پُست» اعلام کرد: برای متوقف کردن فعالیت های هسته ای ایران باید بمب‌های بتُن‌شکن در اختیار (رژیم) اسرائیل قرار گیرد.

 

رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در اظهاراتی که نشان از خوی خشونت مأبانه واشنگتن دارد در این خصوص گفت: درباره این موضوع، افکارم را بیان کرده‌ام. می‌توان شرایطی را تصور کرد که در آن آمریکا بخواهد گام هایی را برای نمایش جدیت خود به ایران با چنین اقدامی نشان دهد.

 

رئیس سابق سازمان سیای آمریکا اعلام  افکار کودکانه خود را این چنین ادامه داد: باید بگذاریم (رژیم) اسرائیل این بمب‌ ها را به تدریج خریداری کرده و سپس آموزش استفاده از آن‌ ها را ببیند، اما این بمب‌ ها را در آمریکا نگهداری کنیم.

 

به گزارش  مهر، اظهارات «مایکل هایدن» رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا را از دو منظر می توان مورد بررسی و تحلیل قرار داد؛ اول اینکه واشنگتن هیچ گاه از خصومت و دشمنی با تهران دست برنداشته و رویکرد مخاصمه جویانه کاخ سفید در قبال ایران به برنامه هسته ای صلح آمیز تهران ارتباطی نداشته است.

 

دوم اینکه واشنگتن خود نیز آگاه است که رژیم اشغالگر قدس هرگز و تحت هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست؛ چرا که ممکن است روزی در برابر اربابان حمایت گر خود نیز قرار گیرد؛ لذا آمریکا باید در تعامل با این رژیم مجعول همواره جانب احتیاط را نیز حفظ نماید.

 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------