آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

اظهارات عبداللهیان درباره کمک های غذایی و دارویی جمهوری اسلامی ایران به غزه



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,کمک های غذایی و دارویی جمهوری اسلامی ایران به غزه

اخبار سیاست خارجی - عبداللهیان: تاخیر قاهره قابل قبول نیست

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد که تاخیر طولانی قاهره در صدور مجوز پرواز حامل کمک های غذایی و دارویی جمهوری اسلامی ایران به غزه از طریق مصر غیرقابل قبول است

حسین امیرعبداللهیان که بامداد چهارشنبه با خبرنگار ایرنا گفت وگو می کرد، اظهار داشت: از مقامات ذیربط قاهره موکدا درخواست می کنیم در صدور مجوز تسریع نمایند.

وی افزود: اولین گروه مجروحین غزه شامل 57 تن از نوزدان، کودکان و زنانی که از شدت جراحات وارده رنج می برند در انتظار ورود پرواز امدادی جمهوری اسلامی ایران به مصر و انتقال فوری به تهران برای مداوا هستند.

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه ایران ادامه داد: اولین محموله کمک های انساندوستانه ایران به وزن 100 تن و لیست مجروحین فلسطین آماده انتقال به ایران از چند روز گذشته در اختیار وزارت خارجه مصر و دفتر حفاظت منافع این کشور در تهران قرار گرفته اما تاکنون مجوز پرواز صادر نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد که مصر به رسالت انسانی، تاریخی، اسلامی و عربی خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بازگشایی فوری مرز رفع برای انتقال دارو و غذا عمل کرده و بیش از این تعلل نورزد.
اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------