آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

سناتور آمریکایی: تنها راه، تغییر حکومت ایران است



اخبار,اخبار سیاست  خارجی, سناتور تندروی جمهوری‌خواه

سناتور تندروی جمهوری‌خواه روز چهارشنبه با بیان اینکه واشنگتن باید حضور نظامی خود در منطقه را افزایش دهد، گفت تنها راه مهار ایران تغییر نظام این کشور است.

به گزارش فارس، تام کاتن سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی روز چهارشنبه بار دیگر خواستار رویارویی نظامی با ایران شد و گفت تنها راه مهار تهران، تغییر نظام ایران، افزایش بودجه نظامی و حضور گسترده در خاورمیانه است.
 
کاتن که در نشستی به میزبانی موسسه «هودسن» صحبت می‌کرد، همچنین گفت: «ما باید با تلاش ایران برای هسته‌ای شدن و رسیدن به هژمونی منطقه‌ای، مقابله کنیم.»
 
وی با بیان اینکه راه‌حل تمام مشکلات در منطقه از مسیر ایران می‌گذرد،‌ گفت: «ایران هسته‌ای، تهدیدی برای بقای کشورهای عربی در منطقه است.»
 
کاتن 37 ساله که دو ماه است وارد سنا شده، همان سناتوری است که نامه‌ای را خطاب به رهبران ایران نوشته و به امضای 46 سناتور دیگر رساند. در این نامه جنجالی، به ایران هشدار داده شده که اگر توافق هسته‌ای با ایران به تائید کنگره نرسد، رئیس‌جمهور آینده آمریکا می‌تواند به سادگی آن را لغو کند. 

 

 اخبار سیاست  خارجی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------