آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش آمریکا به اتهامات خبرنگار واشنگتن پست در ایران



اخبار,اخبار سیاست  خارجی,ماري هارف

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت:اتهامات علیه رضائیان پوچ است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، ماری هارف گفت: ما هنوز از بیانیه رسمی مسئولان قضایی ایران مطلع نیستیم. من این گزارش ها را که از طرف وکیل وی مطرح شده است، درک می کنم.ما این گزارش ها را البته از وکیل وی و دیگران دیده ایم که وی به اتهام جاسوسی و دیگر جرایم امنیتی متهم شده است. اگر این گزارش ها درست باشد،این اتهامات همانطور که قبلا نیز گفته ایم،به وضوح پوچ است. وی باید فورا آزاد شود تا نزد خانواده خود بازگردد و اتهامات وی باید فورا رفع شود.

وی افزود:این مسئله و مذاکرات موضوعات کاملا جدا از هم هستند.این موضوع موجب نمی شود که ما نخواهیم موضوع هسته ای را به صورت دیپلماتیک حل کنیم. ما به مطرح کردن این موضوع و موضوع دو آمریکایی دیگر که بازداشت شدند و روبرت لوینسون که مفقود شده است، ادامه می دهیم اما نتیجه این موارد به هیچ وجه نباید با موضوع هسته ای گره بخورد. ما انتظار داریم این مسئله را در نشست روسای سیاسی مطرح کنیم. ما این مسئله را در هر دور نشست هایی که داریم، مطرح می کنیم.


  اخبار  سیاست  خارجی  -  واحد  مرکزی  خبر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------