آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ادعای سفیر اسراییل در سازمان ملل: ایران در آزمایش موشکی از ستاره داوود به عنوان هدف استفاده کرد (+عکس)



رژیم تل آویو مدعی است این اقدام در آزمایش موشک میانبرد قیام در ماه دسامبر گذشته انجام شده است. 

سفیر اسراییل در سازمان ملل دیروز با انتشار تصویری ماهواره ای مدعی شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آزمایش اخیر موشکی خود از آرم " ستاره داوود" به عنوان هدف استفاده کرده است.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از جروزالم پست، " دنی دانون " سفیر اسراییل در سازمان ملل دیروز با توزیع کردن یک تصویر ماهواره ای در بین اعضای شورا آزمایش اخیر موشکی در ایران را محکوم کرده و مدعی شد در این آزمایش از آرم ستاره داوود برای هدف استفاده شده است.

 

بنا به مدعای این دیپلمات اسراییل، این اقدام جمهوری اسلامی در آزمایش موشک میانبرد "قیام " در دسامبر سال گذشته میلادی انجام شده است.

 

بنا به بیانیه سفیر دایم اسراییل در سازمان ملل، این اقدام ایران "نفرت انگیز" و غیر قابل پذیرش است.

 

به گفته سفیر اسراییل در سازمان ملل یک گودال کنار ستاره داوود دیده می شود که نشان از فرود موشک به آن نقطه است.

 

تصویر ماهواره ای منتشر شده از سوی اسراییل 

  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,سفیر اسراییل

دنی دانون با ادعای اینکه ایران بر اساس قطعنامه شورای امنیت مجاز به توسعه برنامه های موشکی بالستیک و آزمایش آن نیست، اقدام به انجام آزمایش موشکی و هدف قرار دادن ستاره داوود به عنوان نماد دولت اسراییل از سوی ایران را محکوم کرد.

 

سفیر اسراییل در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت 

  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,سفیر اسراییل

گفتنی است ایالات متحده آمریکا و اسراییل در هفته ها و ماه های گذشته تلاش فراوانی دارند تا با افزاش فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران، برنامه توسعه موشکی ایران را متوقف کنند.در این راستا سنای آمریکا اخیرا اقدام به تصویب یک طرح تحریمی جدید کرده است و رژیم تل آویو نیز با تیلیغات و جنگ روانی تلاش دارد هزینه توسعه برنامه های موشکی ایران را بالا ببرد.

 

جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است توسعه برنامه موشکی یک بخش مهم از راهبرد دفاع ملی کشور بوده و هیچ ارتباطی به دیگر کشورها ندارد.

 

اخیرا مجلس شورای اسلامی نیز در راستای حمایت از برنامه های موشکی کشور به عنوان بخش مهمی از راهبرد دفاع ملی، 2 هزار میلیارد تومان برای توسعه این بخش نظامی اختصاص داده است. این اقدام مجلس در پاسخ به تصویب طرح تحریمی علیه جمهوری اسلامی ایران در سنای آمریکا انجام شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------