آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نخست‌وزیر نتانیاهو گفت‌وگو خواهم کرد / پاسخ رئیسی به تماس تلفنی امیر قطر

ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس به نمایندگان مجلس عوام گفت: به زودی با نخست‌وزیر نتانیاهو گفت‌وگو خواهم کرد تا هم‌بستگی‌مان با اسراییل در مواجهه با این حمله را اعلام کنم و…

جزئیات جدید گفت‌وگوی نتانیاهو و ترزا می درباره ایران



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی  نتانیاهو و ترزا می

یک خبرنگار صهیونیستی جزئیات جدیدی از محتوای گفت‌وگوی نخست‌وزیر رژیم اسرائیل با همتای انگلیسی‌اش منتشر کرده است که نشان می دهد نتانیاهو از ترزامی خواسته است تا ایران و روسیه به ویژه در خصوص مسئله سوریه از یکدیگر جدا شوند. هرچند که کار سختی خواهد بود. 

به گزارش ایسنا، باراک راوید خبرنگار روزنامه هاآرتص و شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار پیام‌هایی در صفحه توئیتر خود جزئیات جدیدی از گفت‌وگوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ترزا می نخست‌وزیر انگلیس در لندن منتشر کرد.

 

وی نوشت: نتانیاهو به ترزا می گفت که از نظر او، آنچه ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص ایران انجام داد بسیار خرسند است اما ترزا می مخالفت کرده و به نتانیاهو گفت: آنچه ترامپ در قبال ایران انجام داد ، تنها باعث پیچیده‌تر شدن و سخت‌تر شدن مسائل شده است.

 

این خبرنگار در پیامی دیگر نوشت: ترزا می همچنین به نتانیاهو گفت که نگرانی‌های مشترکی با وی درباره ایران دارد اما بریتانیا متعهد به حفظ توافق هسته‌ای با ایران است. بنابراین، باید بدون باز کردن مجدد توافق هسته‌ای به دیگر مسائل مرتبط با ایران رسیدگی کنیم.

 

به گفته این خبرنگار صهیونیستی، نتانیاهو در ادامه به همتای انگلیسی خود تاکید کرد که وی بر این باور است که دیگر مسائل مرتبط با موشک های بالستیک، اجرا و بندهای غروب می‌تواند حول توافق هسته‌ای انجام شود. مهم‌ترین چیز این است که در قبال ایران متحد باقی بمانند و با یکدیگر همکاری کنند.

 

باراک راوید همچنین نوشت: نتانیاهو در این دیدار از ترزامی خواسته است که اگر ممکن است ایران و روسیه به ویژه در خصوص مسئله سوریه از یکدیگر جدا شوند. می پاسخ داده است: شما می‌گویید که اسرائیل امروز یکی از نزدیک‌ترین ها به پوتین است، بسیار بیشتر از انگلیس.

 

نتانیاهو سپس گفته است: جداکردن پوتین از ایران سخت است اما با توجه به منافع منطقه‌ای واگرا، این اتفاق غیرممکن نیست.

 

آن طور که این خبرنگار صهیونیستی در پیام‌های توئیتری خود اشاره کرده، ادامه صحبت‌های نتانیاهو و ترزا می به موضوع فلسطین و مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطینی‌ها اختصاص داشته است. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------