آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ظریف فردا عازم ارمنستان می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,ظریف

سفیر کشورمان در ارمنستان از حضور وزیر امور خارجه کشورمان در نشست اقتصادی ایروان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سیدکاظم سجادی در خصوص سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به ایروان، گفت: وزیر امور خارجه کشورمان بنابر دعوت رسمی ادوارد نعلبندیان همتای ارمنستانی خود در راس هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، همچنین جمعی از تجار و بازرگانان ایرانی سه‌شنبه هفتم آذر ماه به ایروان سفر خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه کشورمان در این سفر با نعلبندیان همتای خود و کارا پتیان نخست‌وزیر و همچنین سرکیسیان رییس‌جمهور ارمنستان دیدار خواهد داشت.

 

سجادی ادامه داد: در سفر محمدجواد ظریف به ارمنستان به  روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای و ارتقای همکاری‌های دو کشور پرداخته خواهد شد.

 

سفیر کشورمان در ارمنستان با بیان اینکه وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ایروان در نشست اقتصادی که در آن تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی دو کشور به تبادل نظر خواهند پرداخت، حضور خواهد یافت، افزود: محمدجواد ظریف در این نشست که راه‌های گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور و زمینه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران و ارمنستان مورد بحث و بررسی خواهد گرفت، سخنرانی خواهد کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------