آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

اتحادیه اروپا: نشست کمیسیون مشترک فرصتی برای بررسی اجرای برجام است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام 13 دسامبر(22 آذرماه) در وین برگزار خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، اتحادیه اروپا با انتشار اطلاعیه‌ای که روی وب سایت این اتحادیه قرار گرفته است، اعلام کرد که نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) به سرپرستی هلگا اشمید به نمایندگی از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز  چهارشنبه 13 دسامبر 2017 در وین برگزار خواهد شد.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نمایندگان گروه 3+3 (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس، آمریکا) و ایران نیز در این نشست شرکت خواهند کرد.

 

اتحادیه اروپا در اطلاعیه خود آورده است که این نشست فرصتی برای بررسی اجرای برجام تا زمانی‌ که مسائل هسته‌ای و مرتبط با تحریم‌ها مورد اهمیت است، ایجاد خواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز، عباس عراقچی معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزیر امور خارجه کشورمان با اعلام خبر برگزاری نشست آینده کمیسیون مشترک برجام در چهارشنبه این هفته(۲۲ آذر) در وین محورهای این نشست را بحث‌های مربوط به هسته‌ای و تعهدات ایران، همکاری‌هایی که میان دو طرف صورت می‌گیرد و رفع تحریم‌ها و مشکلات موجود اعلام کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------