آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

حمایت وزیر خارجه ژاپن از توافق هسته‌ای



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,دیدار وزیر خارجه ژاپن با رییس جمهور

وزیر امور خارجه ژاپن با اعلام حمایت از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت: توکیو تایید می‌کند که ایران برجام را نقض نکرده است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تارو کانو، وزیر امور خارجه ژاپن روز جمعه در یک نشست خبری در سازمان ملل تاکید کرد که توکیو از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) حمایت می‌کند و ما تا کنون هیچ موردی مبنی بر نقض توافق از سوی ایران مشاهده نکرده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: توکیو و تهران روبط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و وضعیت روابط دو جانبه این کشورها مانع اقدامات ژاپن علیه کره شمالی نخواهد بود.

 

وزیر امور خارجه ژاپن هم‌چنین گفت: توکیو به همکاری با ایران برای جلوگیری از بی‌ثبات شدن منطقه توسط کره شمالی ادامه خواهد داد.

 

به گزارش اسپوتنیک، کانو و دیپلمات‌های ارشد بسیاری از کشورهای جهان روز جمعه برای شرکت در نشست وزیران شورای امنیت سازمان ملل در نیویورک گردهم آمدند تا درباره اقدامات علیه کره شمالی رایزنی کنند.

 

مساله هسته‌ای کره شمالی پس از این‌که این کشور به تازگی چند آزمایش موشکی شامل یک موشک قاره‌پیما که پیونگ یانگ اعلام کرده، قادر است آمریکا را هدف قرار دهد، مورد توجه جامعه بین الملل قرار گرفته است.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------