آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

ادامه ادعاهای توییتری وزیر خارجه بحرین علیه ایران



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزیر خارجه بحرین

وزیر خارجه بحرین بار دیگر ادعاهای بی‌اساسی علیه جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد و گفت: ایران به دنبال اجرای طرح توسعه طلبانه و کینه توزانه است. 

به گزارش ایسنا، خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین در صفحه توییتر خود با اشاره به پادشاه بحرین مدعی شد: جمهوری اسلامی و اتباع آن می دانند که چه کسی در مقابل طرح توسعه طلبانه و کینه توزانه آنها ایستاده است.

 

وی مدعی شد: بار دیگر تکرار می کنم و فرصت را از دست نمی دهم ، ایران یک حالت پایدار است اما جمهوری اسلامی یک امر اضطراری، وضعیت عجیب و حالت موقت است.

 

وزیر خارجه بحرین در ادامه مدعی شد: اگر جمهوری اسلامی از اظهارات ما خوشش نمی آید هر کاری می خواهد بکند و سرش را به دیوار بکوبد، ما و برادران‌مان در مقابل طرح آنها و اتباع‌شان می‌ایستیم.

 

 به گزارش ایسنا، وزیرخارجه بحرین چند روز پیش نیز ادعاهای سخیفی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد که بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به توییت سخیف و گستاخانه او گفت: حقیرتر و کوچک‌تر از آنید که درباره ایران سرفراز و مظهر تاریخ و تمدنی کهن و پرشکوه اظهارنظر کنید.

 

بهرام قاسمی افزود: کهن‌دیار ایران با مردمانی اصیل و فرهیخته، دارای یکی از کم‌نظیرترین تاریخ‌ها، تمدن‌ها، فرهنگ‌ها، دموکراسی‌ها و از  مستقل‌ترین کشورها در منطقه و کابوس حاکمان ناکام بحرین و دیگر مرتجعینی است که هنری جز سرکوب خواست اکثریت مردم و جنایت علیه آنان آن هم تحت حمایت دیگر کشورهای فرامنطقه‌ای ندارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------