آخرین اخبار سیاست خارجی

طرح تحریمی علیه دولت ایران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سنای آمریکا چند طرح تحریمی علیه دولت ایران را تصویب کرد/خریداران نفت ایران تحریم می شوند

مجلس سنای آمریکا بسته‌ای شامل چهار طرح را تصویب کرد که از جمله شامل تحریم خریداران نفت ایران و چند طرح دیگر برای تشدید فشار علیه جمهوری اسلامی است. به گزارش سایت دیده…

واکنش مداخله‌جویانه مقامات آمریکا به مسایل داخلی ایران



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,پرچم آمریکا

رئیس جمهور آمریکا باز هم در اقدامی مداخله جویانه به اعتراضات در برخی شهرهای کشورمان واکنش نشان داد و خواستار رسیدگی به حقوق مردم ایران شد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اعتراض‌ها در چند شهر ایران با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود مدعی حمایت از مردم ایران شد.

 

ترامپ در پیام مداخله جویانه خود نوشت: دولت ایران باید به حقوق مردم احترام بگذارد. جهان در حال تماشا است.

 

در ادامه مداخله‌های واشنگتن در امور داخلی کشورمان وزارت امور خارجه آمریکا نیز با صدور  بیانیه‌ای خواستار حمایت تمام ملت‌ها از مطالبات ‌مردم ایران شد.

 

بنا بر گزارش پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، در ادامه این بیانیه که توسط هیتر نوئرت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا صادر شد، آمده است:‌ ما گزارش‌های تظاهرات متعدد شهروندان ایرانی در شهرهای مختلف این کشور را دنبال می‌کنیم. ایالات متحده دستگیری معترضان مسالمت‌جو را محکوم می‌کند. ما از تمام ملت‌ها می‌خواهیم از مردم ایران و مطالبات آنها برای حقوق ابتدایی شان و پایان فساد به‌طور علنی حمایت کنند.

 

همچنین سخنگوی کاخ سفید و برخی اعضای کنگره آمریکا به این اعتراضات واکنش نشان دادند.

 

پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در موضع گیری مداخله جویانه خود درباره اعتراض‌ها در ایران پیامی در صفحه توئیترش منتشر کرد و به تکرار ادعاهای بی‌اساس واشنگتن درباره کشورمان پرداخت.

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,پرچم آمریکا

وی نوشت: مهم است که ما از معترضان در ایران حمایت کنیم. این وضعیت به دلیل حمایت ایران از تروریسم به جای رسیدگی به مشکلات شهروندانش است.

 

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر تعدادی از مردم کشورمان در چند شهر ایران در  واکنش به آنچه وضعیت اقتصادی عنوان شده، دست به اعتراض زدند. مقامات آمریکایی در حالی مدعی حمایت از شهروندان ایران هستند که این کشور در طول نزدیک به چهار دهه گذشته با سیاست‌های مداخله جویانه و جنگ طلبانه خود در ایران تلاش کرده است تا کشورمان را از پای دربیاورد و به مردم ایران آسیب بزند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------