آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب…

مایک پنس: حمایت از تظاهرات‌کنندگان ایرانی را متوقف نمی‌کنیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مایک پنس

معاون رییس‌جمهور آمریکا در ادامه اظهارات مداخله جویانه مقامات آمریکایی نسبت به ناآرامی‌های ایران گفت که ما دست از حمایت معترضان در ایران بر نمی‌داریم.

به گزارش ایسنا، مایک پنس، معاون رییس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری و در واکنش به ناآرامی‌های ایران، گفت: مقاومت روزافزون و شجاعانه امروز مردم ایران به همه کسانی که برای رسیدن به آزادی در برابر استبداد تلاش می‌کنند، ایمان و امید می‌دهد.

 

وی در ادامه اظهارات مداخله جویانه خود گفت: تا زمانی که ترامپ، رییس‌جمهور و من معاون او هستم، آمریکا اشتباه خجالت‌آور گذشته خود را یعنی زمانی که همه ایستادند و مقاومت قهرمانانه مردم ایران را در برابر رژیم ستمگر این کشور تماشا کردند را تکرار نخواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا، بن رودز، مشاور امنیت ملی باراک اوباما روز دوشنبه خطاب به مقامات آمریکایی که این روزها تلاش می‌کنند تا ناآرامی‌ها در ایران را تحریک کنند، گفت که اعتراضات مردم ایران برای خودشان است نه برای آمریکا.

 

حسن روحانی نیز در این باره با اشاره به ابراز شادی دشمنان انقلاب، گفت: ترامپ که امروز در آمریکا با مردم ایران همدردی می‌کند یادش رفته که چند ماه پیش ملت ایران را تروریست می‌نامید. این آدمی که سر تا پایش علیه ملت ایران است حق ندارد برای مردم ایران دلسوزی کند. 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------